Kup w przeciągu:

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty


Moja przesyłka jest niezgodna z zamówieniem:

Jeśli po otworzeniu przesyłki okaże się, że zawartość jest niezgodna z zamówieniem, skontaktuj się z nami. Możliwie jak najszybciej wyślemy Ci prawidłowe produkty.


Zwrot i zamiana

Jeśli zakupione produkty, nie spełniają Twoich oczekiwań, masz 14 dni na ich zwrot lub wymianę. Gwarantujemy satysfakcję z zakupów, albo zwrot środków finansowych. Jeśli minął już termin 14 dni, produkt jest nieużywany, skontaktuj się z nami mailowo, w celu ustalenia indywidualnego modelu i warunków zwrotu / wymiany.

Jeśli zamawiasz produkt spoza katalogu produktów (np. chusta od długości innej niż w sklepie), nie przyjmujemy zwrotów ;( o czym informujemy, przed realizacją takiego zamówienia). Zwrot takiego towaru jest możliwy tylko jeśli taki produkt posiada wady konstrukcyjne, o których nie poinformowaliśmy Cię przed zakupem.

 

Zwroty procedura:

1. Napisz do nas, że chcesz zwrócić produkt (kontakt)

2. Nadaj paczkę w paczkomacie lub kurierem na adres: 

Taniec w Powietrzu, Justyna Kozulska-Biesiada, ul.Krzemieniecka 2, 94-027 Łódź,

Paczkomat: Limanowskiego 75, stacja paliw Moya, Łódź, skleptaniecwpowietrzu@gmail.com, 728 108 033

W paczce koniecznie umieść:

- komplety produkt

- paragon / fakturę

- formularz odstąpienia od umowy (wypełniony i podpisany) - znajdziesz go tutaj.

3. Poczekaj aż paczka do nas wróci. Jeśli wszystko z paczką jest ok, otrzymasz zwrot środków za produkt. Nie otrzymasz zwrotów za koszty dostaw produktu.

 

 

Wg regulaminu zwrot środków na Twoje konto może zająć do 14 dni roboczych, staramy się jednak by wszystkie zwroty odbywały się ekspresowo.

 

Wymiana lub reklamacja produktu procedura:

1. Napisz do nas, że chcesz wymienić / zareklamować produkt.

W przypadku wymiany, napisz na jaki produkt chcesz zamienić posiadany produkt. Jeśli cena produktu wymienianego jest niższa lub wyższa - uwzględniamy to w wymianie i albo zwracamy Ci nadpłatę, albo wysyłamy nr konta z prośbą o dopłatę.

W przypadku reklamacji do maila dołącz zdjęcia wady produktu.

2. Nadaj paczkę w paczkomacie lub oddaj kurierowi 

Taniec w Powietrzu, Justyna Kozulska-Biesiada, ul.Krzemieniecka 2, 94-027 Łódź,

Paczkomat: Limanowskiego 75, stacja paliw Moya, Łódź, skleptaniecwpowietrzu@gmail.com, 728 108 033

 

W paczce koniecznie umieść:

- komplety produkt

- paragon / fakturę

- formularz wymiany / reklamacji produktu (wypełniony i podpisany), znajdziesz go tutaj.

3. Poczekaj aż paczka do nas wróci.

4. Wymiany: Jeśli produkt zwracany jest pełnowartościowy, wraca na magazyn a my szykujemy dla ciebie produkt na wymianę i wysyłamy go do ciebie.

Koszty dostawy produkty wymienianego i produktu wymienionego ponosi Klient.

 

 Reklamacje: Analizujemy wadę i informujemy Cię o niej drogą mailową. 

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, wysyłamy nowy produkt, lub zwrot środków finansowych, w zależności od wskazania na formularzu. Tylko w tym przypadku pokrywamy / zwracamy koszty dostawy reklamowanego towaru i opłacamy wysyłkę towaru bez wad.

Jeśli reklamacja rozpatrzona jest negatywnie, odsyłamy produkt do Ciebie. Ponosisz koszty dostaw.

 

Wg regulaminu wymiany i reklamacje rozpatrywane są w ciągu  14 dni roboczych, staramy się jednak by odbywały się ekspresowo.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium