Zwrot produktu
Jeśli zakupione produkty, nie spełniają Twoich oczekiwań, masz 14 dni na ich zwrot lub wymianę. Gwarantujemy satysfakcję z zakupów, albo zwrot środków finansowych. Jeśli minął już termin 14 dni, produkt jest nieużywany, skontaktuj się z nami mailowo, w celu ustalenia indywidualnego modelu i warunków zwrotu / wymiany.
Jeśli zamawiasz produkt spoza katalogu produktów (np. chusta od długości innej niż w sklepie), nie przyjmujemy zwrotów ;( o czym informujemy, przed realizacją takiego zamówienia). Zwrot takiego towaru jest możliwy tylko jeśli taki produkt posiada wady konstrukcyjne, o których nie poinformowaliśmy Cię przed zakupem.
Zwroty procedura:
1. Napisz do nas, że chcesz zwrócić produkt (kontakt)
2. Nadaj paczkę w paczkomacie lub kurierem na adres:
Taniec w Powietrzu, Justyna Kozulska-Biesiada, ul.Krzemieniecka 2, 94-030 Łódź,
sklep@taniecwpowietrzu.pl, 728 108 033
W paczce koniecznie umieść:
- komplety produkt
- paragon / fakturę
- formularz odstąpienia od umowy (wypełniony i podpisany) - znajdziesz go TUTAJ
3. Poczekaj aż paczka do nas wróci. Jeśli wszystko z paczką jest ok, otrzymasz zwrot wpłaconych środków. Nie otrzymasz kosztów zwrotu produktu do sklepu.
Wg regulaminu zwrot środków na Twoje konto może zająć do 14 dni roboczych, staramy się jednak by wszystkie zwroty odbywały się ekspresowo.
Możesz skorzystać z wygodnego linku do zamówienia swojej paczki TUTAJ
Moja przesyłka jest niezgodna z zamówieniem:
Jeśli po otworzeniu przesyłki okaże się, że zawartość jest niezgodna z zamówieniem, skontaktuj się z nami drogą mailową sklep@taniecwpowietrzu.pl, prześlij nam zdjęcie produktu, który otrzymałeś i nr zamówienia. Możliwie jak najszybciej wyślemy Ci prawidłowe produkty.
Wymiana produktu, który został błędnie do Ciebie wysłany odbywa się w systemie 1:1.
Przykłady:
Zamówiłaś/eś koło o średnicy 90 cm, otrzymałeś/aś koło 80cm. Wymieniamy koło na odpowiednie (90cm), pokrywamy koszty przesyłki.
Zamówiłaś/eś hamak o dł. 6m, otrzymałeś/aś hamak o dł. 7m. Wymieniamy na hamak o dł. 6m, pokrywamy koszty przesyłki.
Zamówiłaś/eś hamak o dł.7m, otrzymałeś/aś hamak o dł. 6m, ale chcesz wymienić go na hamak 5m - w tym przypadku postępuj wg procedury odstąpienia od umowy.
Zamówiłeś/aś hamak w kolorze wiśniowym 7m, otrzymałeś hamak w kolorze różowym 7m. Wymieniamy na hamak w kolorze wiśniowym o dł. 7m.
Zamówiłeś/aś hamak w kolorze wiśniowym 7m, otrzymałeś hamak w kolorze różowym 7m, ALE chcesz go wymienić na hamak w kolorze wiśniowym 6m, postępuj wg procedury odstąpienia od umowy.
Wymiana produktu procedura:
1. Napisz do nas wiadomość e-mail, że chcesz wymienić produkt.
Napisz na jaki produkt chcesz zamienić posiadany produkt. Produkty wymieniane są w systemie 1:1.
Przykład: jeśli chcesz wymienić hamak w kolorze czarnym na taki sam tylko biały, skorzystaj z procedury wymiany.
Jeśli chcesz wymienić hamak 7m na hamak 6m, nie zwracamy różnicy w cenie hamaka. Możesz skorzystać z procedury odstąpienia od umowy i zamówić odpowiadający Ci produkt w nowym zamówieniu.
Jeśli chcesz wymienić hamak 5m na hamak 6m, możesz dopłacić różnicę w cenie.
Wymiany można dokonać w ciągu 14 dni od dnia zakupu produktu.
2. Nadaj paczkę w paczkomacie lub oddaj kurierowi
Taniec w Powietrzu, Justyna Kozulska-Biesiada, ul.Krzemieniecka 2, 94-030 Łódź,
sklep@taniecwpowietrzu.pl, 728 108 033
W paczce koniecznie umieść:
- komplety produkt
- paragon / fakturę
- formularz wymiany (wypełniony i podpisany), znajdziesz go tutaj.
3. Poczekaj aż paczka do nas wróci.
4. Skontaktujemy się z tobą w celu finalizacji wymiany.
Koszty dostawy produkty wymienianego i produktu wymienionego ponosi Klient.
Reklamacja produktu procedura
Niezwłocznie po zauważeniu wady produktu:
1. Skontaktuj się z nami drogą mailową: sklep@taniecwpowietrzu.pl i prześlij nam opis i zdjęcia wady.
2. Prześlij do nas:
- kompletny produkt,
- dowód zakupu
- formularz reklamacji (wypełniony i podpisany), znajdziesz go tutaj.
Nadaj paczkę w paczkomacie lub oddaj kurierowi
Taniec w Powietrzu, Justyna Kozulska-Biesiada, ul.Krzemieniecka 2, 94-030 Łódź,
sklep@taniecwpowietrzu.pl , 728 108 033
3. Poczekaj aż paczka do nas wróci
4. Analizujemy wadę i informujemy Cię o niej drogą mailową.
Jeśli wada powstała na skutek błędnego użytkowania produktu przez klienta, mamy prawo rozpatrzyć reklamację negatywnie.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, wysyłamy nowy produkt, lub wykonujemy zwrot środków finansowych, w zależności od wskazania na formularzu. Tylko w tym przypadku pokrywamy / zwracamy koszty dostawy reklamowanego towaru i opłacamy wysyłkę towaru bez wad.
Jeśli reklamacja rozpatrzona jest negatywnie, odsyłamy produkt do Ciebie. Ponosisz koszty dostaw.
Wg regulaminu wymiany i reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych, staramy się jednak by odbywały się ekspresowo.
Prosimy o odsyłanie tylko produktów czystych. Dziękujemy.