Aerial trapeze - trapez cyrkowy, trapez akrobatyczny
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Aerial trapez - trapez cyrkowy, akrobatyczny
Trapez to niezwykle widowiskowy rekwizyt aerialowy, który od lat przyciąga uwagę widzów na całym świecie. Jego historia sięga XIX wieku, kiedy to stał się jednym z najważniejszych elementów pokazów cyrkowych. Jednym z najbardziej znanych trapezistów była Lillian Leitzel, której zjawiskowe występy na trapezie w latach 20. XX wieku uczyniły ją gwiazdą cyrku.
Współcześnie trapez jest również używany w spektakularnych pokazach Cirque du Soleil, gdzie artyści wykorzystują go do tworzenia niesamowitych choreografii łączących siłę, elastyczność i artyzm. To narzędzie, które pozwala wyrazić kreatywność poprzez złożone sekwencje trików i ruchów w powietrzu.
Profesjonalny trapez to nie tylko element cyrkowy, ale również doskonały rekwizyt do nauki technik aerialowych, rozwijający koordynację, siłę i wytrzymałość. Niezależnie od tego, czy chcemy ćwiczyć dla zabawy, czy aspirujemy do wielkiej sceny, trapez jest idealnym narzędziem do odkrywania magicznego świata akrobatyki powietrznej.
Trapez 60cm firmy UNICYCLE Voltige wyprodukowano we Francji ze 100% lin bawełnianych w kolorze czarnym.
UNICYCLE Voltige Static Trapezes to profesjonalnej jakości rekwizyt akrobatyczny odpowiedni dla ćwiczeń solowych.
Wytrzymałość: 229 kgf
Liny są w 100% bawełniane, dzięki czemu są tak miękkie jak zawsze. Nie ma jednak rdzenia kablowego dzięki czemu amortyzują "spadki" i mniej ocierają ciało.
Idealnie nadają się do wykonywania technik polegających na chwytaniu, nawijaniu się i oplataniu linami.
Dane techniczne:
Dł. 2,50m - Ø25mm - bawełna 24mm, gotowy do zawieszenia (karabinki w zestawie).
Drążek kryty Ø25mm X 60cm (szerokość odpowiada rozstawowi lin)
Lina bawełniana 24mm / Długość: 2,50m
Waga całkowita: 4,6 kg
Wytrzymałość:
WLL 225daN
BLL 1575daN
Wyprodukowano we Francji.
Zdjęcia: UNICYCLE Voltige
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.